onsdag 9. desember 2009

Off to Vierli!!

Hafjell vol 2 from Steffen Hamre on Vimeo.



YO!

Me and Steffen shot a couple of runs in hafjell the other day. nothing special. It tend to become more bull shit then skiing in me and steffen´s edit´s. Sorry for you english speaking people, but I guess it´s not my fault that you can´t speak norwegian.
Tomorrow myself and Steffen is making the trip to Vierli ski resort. They had the Artic Challenge qualifyers there earlier this year and it looked great. I have done my little warm up in Hafjell these last couple of weeks so now im ready for some real skiing.

I got my charger for my camera and my wide angel lense back so look out for a edit from Vierli pretty soon. Oh yeah, we´re picking up Jonny in Oslo as well. sounds like a great weekend.

PK

10 kommentarer:

  1. then teach me some norwegian!

    Vic

    SvarSlett
  2. I can teach you:


    "JOO du har jo det!" means "Yes, you got it!"

    "Nei!" means "no."

    "Tusen takk petter!" means "Thank you so much petter"


    That's it, stay tuned for next weeks lesson!

    SvarSlett
  3. Nice video!!!!!
    What is the name of the song?

    SvarSlett
  4. haha, digg.
    Sean Kingston (Feat. Lil Wayne) - I'm At War

    SvarSlett
  5. fint du er tilbake!!!!=)

    SvarSlett
  6. hvor kan man få kjøpt sånn red bull lue??

    SvarSlett
  7. Very nice video , i'm get so stoked when i see you skiing !

    SvarSlett
  8. Jeg skal til vierli med GRENLAND FREESTYLE KLUBB (GFK) til helga Per kristian og jeg lurte på om du skulle fordi jeg er en stor fan av deg ! :) og jeg blir sykt stoka når jeg ser de jibbe jeg har tenkt å prøve å satse på ski og bli god. hvis du event skal så har jeg gul dc jakke, Svart bukse og Dynastar ski jeg har akk lært meg backflip og jeg har kunnet frontflip lenge det meste i spinn jeghar klart er 720 det hadde vert sykt morro og så møtt deg og steffen - Henrik Bjørnstad (14) Send mail til henrikbd96@hotmail.com hvis du vil svare

    SvarSlett
  9. eller ring 93877490 ;)

    SvarSlett